hemma igen !

Helluuh :D

niu sitter man hemma efter en sådär kulig vecka ,
det blev ju kul när man var med Dennis och linus ,
fast dom terroiserade mig -.-'

sen kom Felix ååh hyan är så kuul !!
och jag är så snäll och hjälpte han att diska :D
elr torka men jaja ;)
sen kom min äälskliing Anton :D:D

på onsdag när ja skulle hem så missa ja bussen precis , hade precis tatt mina väskor och skulle börja vandra mot
bussen och då självklart kör den !!! ;O
JEVLA BUSS !!

men idag då skall ja nog in te allum och köpa en bh och ett linne ev.

kolla på 2012 igår , haha somna vid slutet men iaf ,
det varade så kul så , 
bloggar mer sen puss




Never give up , love forever ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0